Odstąpienie od umowy
Zwroty i reklamacje
Masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Poniżej znajdziesz instrukcje krok po kroku oraz odpowiedzi na najczęstsze pytania.
Jak dokonać zwrotu jeśli posiadam konto w sklepie?
Jak dokonać zwrotu jeśli NIE posiadam konta w sklepie?
Przygotuj numer zamówienia oraz e-mail/telefon użyty przy zakupie i skorzystaj z poniższego formularza:
Zwroty środków realizujemy do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.
Jakie produkty nie podlegają zwrotom?
Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów produktów rozpieczętowanych, których po otwarciu nie można zwrócić (np. ampułki itp.), chyba że zwrot wynika z wady lub naszej pomyłki.
Czy mogę dokonać zwrotu z innego kraju, niż ten, do którego składane było zamówienie?
Tak, jednak koszt wysyłki międzynarodowej ponosi Klient. Nadaj przesyłkę rejestrowaną i zachowaj potwierdzenie nadania.
Jak złożyć reklamację?
Najpierw wyślij zgłoszenie z opisem wady i numerem zamówienia (mile widziane zdjęcia), a następnie odeślij produkt z dopiskiem „REKLAMACJA”. Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni.
Jakie produkty nie podlegają reklamacji?
Uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika oraz ślady nieprawidłowego użytkowania nie stanowią wady w rozumieniu rękojmi.
Adres do zwrotu i kontakt
Bestetic.pl
ul. Holenderska 2/8, 64-100 Leszno
tel. 517-275-697 ·
e-mail: sklep@bestetic.pl
Pełne zasady: Zwroty · Dostawa · Płatności · Prywatność i cookies
